Informace zveřejňované o povinném subjektu podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
1. Název
Obec Starý Mateřov, základní informace ZDE
2. Důvod a způsob založení
Obec má dlouholetou tradici a její činnost se řídí zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích, v platném znění.
3. Organizační struktura
Obec je zřizovatelem příspěvkové organizace: Mateřská škola Starý Mateřov, okres Pardubice, Starý Mateřov 117, 530 02 Pardubice 2, IČ: 71008101
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Starý Mateřov 38, 530 02 Pardubice 2
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Starý Mateřov 38, 530 02 Pardubice 2
4.3 Úřední hodiny
Úřední hodiny – pokladna, Czech Point, knihovna
Pondělí 9:00 – 12:00 13:00 – 18:00
Úterý 9:00 – 12:00
Středa 9:00 – 12:00 13:00 – 18:00
Čtvrtek 9:00 – 12:00
Úřední hodiny – starosta
Středa 14:00 – 18:00
Starosta je k dispozici i mimo úřední hodiny na základě dohody ústní nebo telefonické.
4.4 Telefonní čísla
místostarosta obce 723 469 084
4.5 Čísla faxu
nejsou
4.6 Adresa internetové stránky
4.7 Adresa e-podatelny
ZDE
4.8 Další elektronické adresy
5. Případné platby lze poukázat
na účet 107-675710297/0100
místní poplatky: jako VS použít číslo popisné, do poznámky uvést konkrétní účel platby
6. IČ
00274330
7. DIČ
neplátce DPH
8. Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních dokumentů
Vyhlášky, zákony, usnesení zastupitelstva
8.2 Rozpočet
9. Žádosti o informace
10. Příjem žádostí a dalších podání
Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách: středa 17:00 – 18:00. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
- komu je žádost určena,
- jaká konkrétní informace je požadována,
- kdo žádost podává.
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
11. Opravné prostředky
Způsob odvolání a jeho obsah:
- odvolání se podává u orgánu, který vydal rozhodnutí nebo takové rozhodnutí měl vydat.
O odvolání rozhoduje:
- orgán, který je nejblíže nadřízeným tomu orgánu, který rozhodnutí vydal nebo měl vydat
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
12. Formuláře
Formuláře, které jsou k dispozici v sídle Obecního úřadu:
Ohlašovací povinnost k místnímu poplatku za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů
Návrh na zrušení údaje o místu trvalého pobytu
13. Popisy postupů, návody pro řešení životních situací
Návody pro řešení běžných životních situací naleznete zde: http://www.mvcr.cz/rady-a-sluzby.aspx a http://portal.gov.cz/portal/obcan/
14. Předpisy
14.1 Nejdůležitější používané předpisy
14.2 Vydané právní předpisy
Vyhlášky, zákony a usnesení zastupitelstva
15. Úhrady za poskytování informací
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán.
V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.
16. Licenční smlouvy
16.1 Vzory licenčních smluv
16.2 Výhradní licence
V současné době nejsou obcí Starý Mateřov poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
17. Výroční zpráva o poskytování informací, dle z. č. 106/1999 Sb.
Výroční zpráva o poskytování informací 2022 zveřejněna na fyzické i elektronické úřední desce dne 17.02.2023
Výroční zpráva za rok 2021 v oblasti poskytování informací zveřejněna na fyzické i elektronické úřední desce dne 23.02.2022
Výroční zpráva za rok 2020 v oblasti poskytování informací zveřejněna na fyzické i elektronické úřední desce dne 07. 01. 2021
Výroční zpráva za rok 2019 v oblasti poskytování informací zveřejněna na fyzické i elektronické úřední desce 27. 02. 2020 – 16. 03. 2020
Výroční zpráva za rok 2018 v oblasti poskytování informací
Výroční zpráva za rok 2017 v oblasti poskytování informací
Výroční zpráva za rok 2016 v oblasti poskytování informací
Výroční zpráva za rok 2015 v oblasti poskytování informací
Informace poskytnuté dle zákona č. 106/1999 Sb. zde